Saturday 17 March 2012

ble mereka semua bertanya

ok,,,seyesly agak penat gak nk menjawab ble mereka semua bertanya,,,,x abes2 benda yang same,,,,benda ape plk??? benda ni --->ko da de pakwe?? (makcik2 bertanya) hahahaha,,,,nak jawab  kew tidak,,,,kena la jawab gak,,,,untuk pengetahuan makcik2 n pakcik2 diluar sana,,,,saya adalah dengan rasminye berkata saya still single mingle n available,,,,(promote diri la plk)-->apa salah nye,,,,dan sekarang ni hnya menunggu Mr Right yang btol2 hendak kt saya dan mencintai diri saya seadanye (hitam manis yang comel loteh ni),,,,miahahaha,,,,memuji diri sendri la plk-->x de org nk puji la,,,,^-^v

memang nmpk sgt la sjak kebelakangan ini x abes2 entry psal jodoh la,,,cinta la,,,,kt status FB pown,,,,apakah???x sabar2 da kew cik SYAFIQA ni,,,,hm,,,,ntah la,,,,saya pown x tau la,,,,mungkin YA,,,,mungkin TIDAK,,,,smpi ble mereka sme ingin bertanya???dan smpi ble plk saya menjadi seorang yang LONELY???insyaAllah jika ada jodoh--->ALLAH telah menetapkan jodoh kepada semua orang,,,,cuma cpt atau lmbt,,,,kte kne de inisiatif untuk mencari jodoh supaya ketemu,,,,wink999,,,,aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnn,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment