Thursday 21 June 2012

ble sudah habis belajar




sje nk tnjuk mke saya disitu,,,hehehe
at last saya CIK SYAFIQA BINTI ABU NOH telah mencapai kegemilangan iaitu telah tamat latihan sebagai seorang JURURAWAT PELATIH,,,dan bakal menjadi seorang JURURAWAT TERLATIH-->btol ka ni??cm x caye je (x sangka bole abes blja nursing yang saya tidak minat)
even bnda ni lame da,,,tanggal 23 MEI 2012 tercatat la sejarah saya,,,bersama2 saya 48 org jururawat pelatih menggapai sejarah itu,,,kami sangat2 berbangga dengan kejayaan ini,,,hehehe

sebelum majlis tamat latihan,,,saya bersama dua org kawan saya Ms Afzafatin dan Ms Fadilah makan untuk memenuhi perut yang sedia untuk dipenuhi,,,percaya atau tidak,,,kami mmg banyak mkan,,,hahaha

believe me,,,mmg kami bertiga yang mkn semua itu
selepas itu,,,,kami tros bergambar dan bergambar,,,,hahaha,,,,
sesi pemasangan bunga(blakon je tu)

know what???we 'r' nurses

ahakksss,,,,,bkn x saba nak krja,,,,x saba nk kawen,,,,<3
pakai jubah sblm sesi angkat gmba sbnr,,,hehehe

miu,,miu,,kami disini,,,



dan saya berharap saya serta 48 orang kawan saya dapat menjalankan tugas dengan cemerlang sebagai jururawat terlatih,,,


wajah kegembiraan 49 orang JURURAWAT PELATIH

SEKIAN TERIMA KASIH,,,,GOOD TO BE WITH ALL OF YOU,,,LOVE AND MISS ALWAYS,,,<3<3














No comments:

Post a Comment