Saturday 19 January 2013

Saya seorang jururawat


Assalamualaikum w.b.t

ahhhhaaa,,,gambar2 yang diambil menggunakan application #camera360 mmg saya sangat suka,,,,sebab menampakkkan muka saya flawless,,,haha,,,pinjam kawan nye je la,,,saya punya tak bole guna la kerana memory card x bole detect,,,sebab kamera die sangat cantik,,,kami pon melayankan diri diambil gambar oleh jurugambar professional a.k.a my workmate a.k.a my housemate,,,haha

yeay da dapat kad nama kami,,

ok,,semua bajet comels sangats

candid x berapa candid lerrr

ok,,,mula la babak2 mencomelkan diri dibawah ni,,,sila jangan muntahkan diri anda sebab tengok kecomelan kami ini,,hehe,,tym ni masa kat CICU n tiada patient lansung,,,huhu,,,then sekarang saya kerja kat Cardiac OT,,,kena jadi scrub nurse,,,ohmaiiiiii,,,,sangat challenging ohhh dis kerja,,,takutnye nak menghadapi Mr Surgeon yang garang nak mampus tu,,,

tgk ke'flawless'an muka kami tu

pomote hand rub sekejap ^^v



alhai rindu sama itu zebra la,,hahaha pulekkk

nampak tak aura pembunuh kat muka saya tu

kebajetan kecomelan lagi dan lagi

yes,,finally we r oficially become a nurse ^^v

kalau la muka saya se'flawless' ni

peace uolsss,,,,,,tatata,,,dat's oll lerrr

Sekian sahaja kemunculan kami sebagai model jururawat yang kebajetan kecomelan ni,,,hehehe,,,dan doakan lah saya sentiasa tawakkal dan tawadduk dengan kerja yang saya buat,,,insyaAllah,,,aaminn,,,

WASSALAM


No comments:

Post a Comment