Tuesday 26 June 2012

ble kami suda berjaya LEMBAGA JURURAWAT MALAYSIA

harini saya bangun awal sebab saya kena g driving class,,,secara tibe2 satu meset telah masuk dalam handcent sms saya yang berbunyi "LJM semua lulus,,,medal akan diinform kmudian",,,


saya hanya baca yang pertama je iaitu LJM semua lulus,,,x ksah la dpt ke tdak,,,bole dpat ke??Ya Allah,,,syukur kehadrat Illahi,,,,gembira tak terhingga la sangat,,,da la tym tu atas moto,,,mmg nanes la saya,,,,kenapa saya nanes??sebab semua batch saya lulus dalam LJM,,,congratz ya korunk,,,upppsss,,,,korang mesti tertanye2 ape itu LJM kan??LJM tu LEMBAGA JURURAWAT MALAYSIA dimna untuk mendapat lesen sebagai seorang JURURAWAT TERLATIH yang bertauliah,,,


dengan segera saya kol kedua2 kawan saya untntuk bg tau tentang berita gembira ni,,,da la pagi2 kol,,,sah2 la org x bgn lagi,,,tapi saya kol je,,,ternyata kawan saya da bangun la,,,saya kol dengan nanes2 lagi,,,hahaha,,,x bole tahan airmata,,,saya memang hati ticu,,,dan ternyata mereka pon gembira dengan kabar yang saya berikan,,,mmg la gembira,,,gile x gembira,,,kami lulus LJM kowt,,,da la 100 soklan yang jawapan nye mmg gle2 sipi2,,,


then x lpe juga pada mama dan papa saya,,,saya kol da wat koool je,,,padahal saya memang da nanes meleleh,,,kelememeh la saya ni,,,dan yang klaka nye bole plk mama dengar saya tak lulus,,,hahaha,,,mmg nak tergelak la,,,saya kata lulus,,,mama dengar laen,,,,lawak999,,,tapi dengan bangga nye saya berkata saya telah memBANGGAkan mama dan papa saya dengan kejayaan ini,,,


nampak nye saya dan kawan2 saya batch JULY 2009 bakal mendapat enche LENCANA ALLADIN,,,apa  tu LENCANA ALLADIN,,,haaaa,,,,lencana tu la menjadi satu lesen bagi menjadi seorang JURURAWAT TERLATIH a.k.a STAFF NURSE,,,hehehe,,,


inilah die enche LENCANA ALLADIN



No comments:

Post a Comment