Friday 22 June 2012

ble terpaksa hadir kursus induksi

to be real,,,mmg klu nme nye kursus-->borink gile la,,, selepas habes nye saya belajar, saya kena melalui satu lagi prose iaitu kursus induksi bermula 4 Jun 2012 sehingga 11 Jun 2012,,,dan dalam kursus tu mmg tak sah la kalau tak tido,,,hahaha,,,saya memey suka tido,,,dan untuk tak tido sgt , saya menggunakan application VIBER UTK meset2 ngn my UCUU BUSYUK-->bkn pkwe tau (adik syg la),,,mmg x ngantok sgt la ble berVIBER ni,,,hahaha,,,kdg2 ktawa sndri mse tgh2 VIBER,,,mst org y bg ceramah tu pelik tgk,,,hahaha,,,wt bodo je la,,,dan seperti biasa , saya suda berkata yang saya ni suka bergambar,,,setiap hari saya dok bergambar,,,,hehehe,,,


dari hari pertama sampai hari ketujuh,,,

hahaha,,,seyesly masa pakai baju kurung tym kursus induksi  ni terasa macam cikgu plk,,,dan tau ape,,,mmg dlu cita2 saya nak jd cikgu,,,tak dapat jadi cikgu pon takpe,,,pakai macam cikgu pon bole,,,dan saya suka,,,,<3<3


jadual kursus yang pack gile2,,,all done,,,><

just us,,,wit love,,<3


SEKIAN TERIMA KASIH,,,,


No comments:

Post a Comment