Friday 7 September 2012

ble belum sampai seru

Assalamualaikum w.b.t

woooaaaaaa,,,,,tgk tajuk pon da takut,,,menggigil jugak nak tulis tu,,,hehehe,,,kenapa plak saya nak tulis pasal ni??

Semasa saya belajar di Kolej Kejururawatan Muar , saya telah BERJANJI kepada kawan saya bahawa saya akan kekalkan status saya iaitu SINGLE MINGLE,,,hehehe,,,boleh ke saya terima cabaran tu???ternyata memang saya terima cabaran itu,,,kenapa saya terima???saya merasakan itu yang terbaik,,,kerana saya terfikir saya takut lalai kalau saya menukar status saya tu,,,hehehe

Mungkin orang lain akan memikirkan saya ni penakut,,,takut untuk menerima komitmen,,,saya bukan kata saya berani,,,tapi kalau saya menerima komitmen ni mungkin saya menjadi 'ORANG LAIN',,,

Untuk menjadi SAYA yang sekarang ni memang perlu pengorbanan,,,saya bersyukur kerana saya telah berjaya menjadi seorang yang BERGUNA serta BERILMU,,,pada mulanya saya takut sekiranya saya salah memilih kawan,,,kerana kawan juga boleh mempengaruhi,,,syukur Alhamdulillah kerana ALLAH telah membimbing saya,,,

Saya akui memang sepanjang saya belajar dikolej , saya sangat teringin untuk BERKAPEL ni,,,tapi saya rasa macam malas,,,bukan sebab saya pernah berjanji dengan kawan saya,,,tapi memang saya rasa itu tidak perlu,,,ntah la kenapa saya seolah-olah rasa benda ni semua tak sesuai untuk saya,,, bukan untuk menunjuk,,,tapi ramai jugak yang telah meminta untuk kapel ngan saya,,,tapi bagi saya , saya memang tidak bersedia lansung,,,kawan sekolah saya yang dulu ade meminta tetapi saya menolak,,,huhuhu,,kadang2 kesian jugak tapi saya memang rasa malas dengn semua tu,,,tak tau la nak jelaskan macam mana,,,susah nak kata,,,dan jugak ade la kawan saya mintak jugak,,,tapi saya acuh tak acuh,,,saya hanya menganggap mereka semua KAWAN sahaja,,,

Sudah TIGA tahun berlalu,,,saya masih lagi SINGLE MINGLE,,,sebab ape???x de orang nak ke???hahaha,,,ade je orang mintak,,,tapi ntah la,,,saya tak tau la nak cakap ape,,,saya rasa BELUM SAMPAI SERU kot,,,hahaha,,,perlu ke seru tu???hehehe,,,mungkin belum ade JODOH lagi,,,dan kita semua tau yang ALLAH telah menetapkan JODOH untuk setiap umat manusia yang dicipta - NYA,,,mungkin JODOH saya sedang mencari saya,,,saya SEMBUNYI disini la,,,hehehe,,,,tak jauh pon,,,

HAI ENCHE' JODOH SAYA YANG BUDIMAN,,,,HARAP AWAK DAPAT MENCARI SAYA DISINI,,,SAYA MENUNGGU AWAK ENCHE' JODOH!!!!<3<3<3<3

SEKIAN TERIMA KASIH,,,,WASALAM,,




No comments:

Post a Comment