Monday 17 September 2012

ble enche' jodoh nak sampai?

Assalamualaikum w.b.t

hehehehe,,,kegatalan melanda ble da umur meningkat 21 tahun ni,,,asik pikir pasal jodoh je,,,tapi tak salahkan,,,even memang terasa ingin dimiliki tetapi masa dan tempat nye belom datang lagi,,,itu rahsia ALLAH S.W.T,,,

cuba diamalkan selalu,,,<3<3


InsyaAllah jika doa diatas diamalkan , kita akan bertemu ENCHE' JODOH kita,,,hehehehe,,,alangkah indahnya dapat bertemu ENCHE' JODOH ni,,,boleh ka ENCHE' JODOH  menjadi ENCHE' SUAMI saya???ok,,,masih lagi berangan,,,apa salah nye kan berangan kan???wahh,,,bez nye kalau difikirkan,,,hahaha,,,cepat atau lambat saya mungkin akan bertemu dengan ENCHE' JODOH  saya,,,dimana nak jumpa???di rumah???di tempat kerja???di shopping mall???ditepi jalan???atau dimana2 sahaja,,,saya tak tahu,,,dan saya berharap dapat jumpa dengan ENCHE' JODOH yang terbaik yang diberikan oleh ALLAH S.W.T,,,jodoh itu rahsia ALLAH S.W.T,,,


HAI ENCHE' JODOH,,,AWAK KAT MANA???HAHAHA,,,<3<3

SAYA AKAN TERUS MENUNGGU DAN MENCARI ENCHE' JODOH SAYA WALAU DIMANA DIA BERADA,,,,HAHAHA,,,(ceewahhh,,,,ayat tak bole blah la)



No comments:

Post a Comment